Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Śmierdzi spalonym olejem w kabinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Śmierdzi spalonym olejem w kabinie

    Miałem VW Vento GT TDI 110KM AFN z przebiegiem 535tys km jak je sprzedawałem w tym roku. Ori przednie zawieszenie wytrzymało 520tys km ;] Aż rozbiórkę udokumentowałem zdjęciami. Ja samochodem zrobiłem 75tys km. Przez ten przebieg auto nie wzięło ani grama oleju przy wymianach co 10tys km. Turbo nadal było oryginalne. Auto przede mną miało dwóch właścicieli: Pierwszy miał je rok, później drugi do 2011r i ja je sprowadziłem z DE. Auto w Niemczech latało głównie długie trasy po autostradach. Siedzenia kubełkowe przetarły się po 515tys km.

    Ten silnik jest niezniszczalny o ile ktoś nie jeździ nim po mieście czyli na krótkich trasach.
    Teraz mam Skodę Octavia też 110KM ASV. Aktualny przebieg 224tys km. Tarcze hamulcowe w stanie bdb, amortyzatory bdb. Auto miało jednego właściciela, który dojeżdżał nim w DE około 30-40km do pracy.

  • #2
    Śmierdzi spalonym olejem w kabinie

    Witam mam taki problem z autek skoda octavia kombi rok 2003 1,6 .Jadąc samochodem poczułem spalony olej w kabinie,po otwarciu maski na osłonie kolektora wydechowego były ślady oleju raczej to był olej.Moje pytanie którędy może się wydobywać olej ?. jeszcze takie pytanie na kolektorze ssącym jest jakaś zaślepka od strony podszybia gdy otworzyłem te zaślepkę były tam ślady jakby wody oleju czy coś podobnego od czego ona dokładnie jest czy jest się czym martwić co zaobserwować od czego zacząć .Dziś umyłem dokładnie silnik zobaczymy co się będzie działo .Mógł to być jakiś jednorazowy problem czy raczej coś się psuje ???
    Obecnie nie mogę podjechać do mechanika przebywam za granicą z tond moja prośba o pomoc .Zrobiłem film jak to wygląda za korektorem ssącym:
    7zip Download - Free 7-zip for Windows 11 - Get 7-Zip

    Komentarz


    • #3
      Skoro czujesz ten olej w kabinie, to to nie jest jedna kropla na ruski rok tylko leje się porządnie.
      Szczerze mówiąc to nie wiem dokładnie jak jest mocowany osprzęt przy silniku AEE. Olej na pewno leje się z góry na dół, więc nieszczelność musi być gdzieś nad kolektorem. Może to być nieszczelna uszczelka pod pokrywą zaworów, lub pęknięty (źle założony) wężyk od odmy. Na filmie też za wiele nie widzę poza tym , że pełno oleju wszędzie. Jak dla mnie to kamerka trochę za blisko. To tak jakbyś chciał czytać książkę i trzymać ją 5cm przed oczami. Może ktoś inny coś więcej wypatrzy.
      Ja bym wyczyścił silnik do sucha i odpalił. Jestem przekonany , że nie długo będziesz musiał czekać , aż zobaczysz gdzie się robi mokro.
      Pozdrawiam.

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X